Proiectul de construire a centurii mediane a Slatinei a fost respins de către Curtea Constituțională a României, iar, în acest moment, municipalitatea a reluat întregul proces, pentru ca centura mediană să devină realitate. Proiectul, în valoare de peste 70 de milioane de lei, este unul esențial pentru degajarea traficului din Slatina. Investiția ar urma să asigure conectarea Slatinei la Drumul Expres Craiova-Slatina-Pitești, preluarea traficului greu de pe străzile Cireașov și Artileriei și, cel mai important, ar asigura dezvoltarea infrastructurii rutiere a orașului, în vederea atragerii de investitori. Ieri, consilierii locali au adoptat o hotărâre prin care solicită, din nou, Guvernului, o anumită suprafață din domeniul fostei herghelii a Slatinei.
„Ținând cont de faptul că prin realizarea în Municipiul Slatina a obiectivului de investiții ”Construire drum de legătură între zonele industriale”, vor fi afectate și două suprafețe de teren ce aparțin domeniului public al statului aflate în administrarea Ministerului Apelor și Pădurilor - Regia Națională a Pădurilor ”Romsilva”- este necesar să se preia aceste terenuri în patrimoniul public al municipiului Slatina.”, se arată în nota de fundamentare a proiectului de Hotărâre Locală.
Centura mediană este cel mai ambițios proiect de infrastructură al administrației slătinene. Cu o lățime de 10 metri și o lungime de 5,6 kilometri, drumul este, practic, varianta care