După mai multe luni de parcurgere a diferitelor module de dezvoltare și adaptare a activității didactice, proiectul „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED) se află la finalul unei noi serii de pregătire. Peste 600 de dascăli din învățământul primar și gimnazial au învățat noi metode moderne și interactive de predare și evaluare. Profesorii au acumulat cunoștințe noi despre importanța incluziunii sociale a elevilor, despre modul de interpretare și de implementare a programei școlare la clasă, dar și cum să transforme mediul online într-un prieten al actului educațional.
Cerințele educaționale ale elevilor sunt în continuă schimbare, iar cadrele didactice din Olt vor să țină pasul cu modernizarea și dezvoltarea metodelor de predare și evaluare. Potrivit reprezentanților Casei Corpului Didactic Olt, cea mai vulnerabilă categorie era reprezentată de profesorii aflați în prag de pensionare, care nu aveau o interacțiune prea mare cu mediul online. Cei care au ales să parcurgă aceste cursuri de formare au început cu un sentiment de reticență, nefiind convinși de importanța adaptării stilului de predare la actualele nevoi ale copiilor. Situația, acum, este diferită, iar după finalizarea acestor module, feedback-ul venit din partea dascălilor a fost unul pozitiv.
Proiectul „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” se bucură de o popularitate din ce în ce mai mare în rândul cadrelor didactice. Din luna septembrie, o nouă serie de profesori, de data aceasta mult mai numeroasă, se va putea bucura de această experiență.