Registrul Auto Român vine cu noutăți pentru șoferi. A fost creată o aplicație cu ajutorul căreia aceștia pot afla, online, la orice oră, informațiile de care au nevoie. Pot face acest lucru accesând Chatbot-ul RAReș, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român.
„De acum poți vorbi și cu RAReș, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro). Chatbot-ul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RARes va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate”, transmit cei de la RAR, printr-un comunicat de presă.
Astfel, șoferii pot afla pe Chatbot-ul RAReș:
- când expiră inspecția tehnică periodică a mașinii tale;
-cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obții o programare într-o reprezentanță;
-în cazul în care certificatul de înmatriculare a fost reținut de Poliția Rutieră, trebuie să urmezi anumite proceduri pentru a-l redobândi;
-dacă motivul reținerii a fost expirarea ITP-ului, verificarea tehnică pentru redobândirea certificatului se efectuează exclusiv de către RAR.
Cu ajutorul aplicației RAReș, este simplificat accesul la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului Auto Român, fie că accesați site-ul de pe un computer de birou sau de pe un dispozitiv smartphone.