Secretariat/Anunțuri : 0349883199 || Redacție : 0349883144 || E-mail: anunt.olttv@yahoo.ro / office@olttv.ro
Telefonia mobilă, cel mai des reclamată.
23.01.2019
Autor articol: Simona Andrei
Vizualizari: 222

Sute de olteni au apelat la ajutorul inspectorilor din cadrul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor. Nemulțumiți de produsele sau serviciile primite, oamenii au reclamat neregulile constatate. Serviciile de telefonie mobilă, dar și firmele de electronice și electrocasnice, au fost cel mai des reclamate de consumatori.


Una dintre prioritățile Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Olt este soluționarea petițiilor care ajung la sediul instituției. Și anul trecut, nemulțumirile oamenilor au ajuns pe masa inspectorilor, iar numărul acestora nu este deloc mic, spun reprezentanții OPC Olt. Peste 96 % din reclamațiile înregistrate au fost soluționate.

Serviciile de telefonie mobilă au fost domeniul cel mai reclamat de olteni. Sesizările făcute de oameni au vizat derularea, prelungirea și încetarea contractelor sau neincluderea anumitor clauze minime obligatorii în contracte.

Persoanele care solicită ajutorul Protecției Consumatorilor trebuie să știe că remedierea pagubei depinde în mare măsură și de modul cum știu să întocmească o reclamație. Astfel, din sesizarea lor trebuie să reiasă exact și cât mai concis problema care i-a determinat să recurgă la ajutorul instituției, precum și elementele de identificare ale serviciului sau produsului pe care îl reclamă.  

opc reclamatii 2018
DIN ACEEASI CATEGORIE
Program OLTTV

L M M J V S D


* Publicitatea este difuzata in timpul talk-show-urilor (ora 20:20), stirilor (ora 19:30) și între emisiuni.

Slatina 650
OLTTV LIVE