Mesajele înșelătoare nu ocolesc nici furnizorii de servicii medicale. Pentru evitarea siuațiilor neplăcute, CAS informează că nu a solicitat furnizorilor transmiterea de documente pentru verificări și remedierea unor probleme tehnice ale Platformei Informatice din Asigurările de Sănătate (PIAS). Și asta după ce mai multe astfel de mesaje au ajuns la cei aflați în relație cu Casa Națională de Asigurări de Sănătate.
Solicitarea de documente se face exclusiv de Casa de Asigurări de Sănătate, de pe adresele de e-mail dedicate derulării relațiilor contractuale, adrese care sunt cunoscute de furnizori.
Platforma Integrată a Asigurărilor de Sănătate și-a reluat funcționalitatea pe 24 februarie 2025, în urma lucrărilor de mentenanță derulate în ultima săptămână și de oprire controlată în sfârșitul de săptămână 21-24 februarie 2025.
Astfel orice îndoială față de legitimitatea unei solicitări de informații sau documente să fie verificată telefonic, la casa de asigurări de sănătate, transmit reprezentanții CAS.