Mai puţin timp pierdut şi mai bine informaţi. Este scopul pe care Prefectura Olt doreşte să-l atingă, prin realizarea unui ghid cu toate informaţiile de care cetăţenii au nevoie pentru a se adresa unei instituţii cu orice fel de problemă.
De câte ori nu v-aţi enervat atunci când, nevoiţi să vă adresaţi unei instituţii publice, trebuia să parcurgeţi un drum anevoios pentru a afla adresa, numărul de telefon, alte date de contact şi, cel mai dificil, să fiţi informaţi dintr-un foc care sunt documentele necesare şi ce procedură trebuie să urmaţi. Ei bine, se pare că „ghişeul unic”, care există, dar lipseşte cu desăvârşire, vorba lui Caragiale, începe să prindă oarecum contur. Pasul este făcut de către conducerea Prefecturii Olt.
Pe lângă aceste informaţii, ghidul va cuprinde şi cereri, formulare tip sau alte declaraţii necesare completării de către cetăţeni, precum şi proiectele aflate în derulare şi avizele sau autorizaţiile necesare desfăşurării unor activităţi. Ghidul va fi pus la dispoziţia tuturor primăriilor şi instituţiilor deconcentrate din judeţ. Acţiunea se desfăşoară în cadrul campaniei „Respect pentru cetăţean” şi este derulată de Prefectura Olt, în parteneriat cu Poliţia, Jandarmeria şi Pompierii. Ce fac slătinenii atunci când au nevoie să se adreseze unei instituţii?
Un domn mărturiseşte că apelează la fiica sa atunci când are o problemă de rezolvat.
Alţi doi domni spun că se descurcă dacă au nevoie să facă o solicitare, dar problema este răspunsul pe care îl primesc.
Iniţiativa Prefecturii Olt este benefică atât pentru cetăţeni, cât şi pentru primării. Nu se mai pierde timp căutând informaţii, în plus, nu mai trebuie făcute multe drumuri. Doar cel prin care puteţi intra în posesia ghidului ori, mult mai simplu, dar numai la îndemâna utilizatorilor de internet, printr-un simplu click pe site-ul Prefecturii Olt.