Cifra de afaceri a Grupului ALRO a crescut, anul trecut, până la nivelul de 2,98 miliarde de lei, față de 2,73 miliarde de lei în 2017, în timp ce profitul net a scăzut la 233 de milioane de lei în 2018, de la 391 de milioane de lei în anul anterior.
„Ne continuăm planul de dezvoltare, concentrând cea mai mare parte a acțiunilor noastre pe livrarea de produse din aluminiu cu valoare adăugată mare și foarte mare, pe piețe exclusiviste, în care calitatea produselor și constanța livrărilor sunt factori-cheie”, a declarat Marian Năstase, Președintele Consiliului de Administrație al ALRO.
Vânzările de aluminiu primar au crescut, anul trecut, la 1,25 miliarde de lei, de la 1,15 miliarde de lei, în timp ce vânzările de aluminiu procesat s-au situat, în 2018, la 1,38 miliarde de lei, o ușoară scădere față de nivelul de 1,40 miliarde de lei înregistrat în 2017.
„Anul trecut, am continuat să investim masiv în tehnologie de ultimă generație, care va contribui la realizarea obiectivului nostru de a crește producția de produse din aluminiu de înaltă calitate, în concordanță cu cererea clienților noștri. Această strategie nu doar că ne ajută să ne îndeplinim obiectivele financiare, dar consolidează, de asemenea, poziția noastră în industria aerospațială și auto”, a adăugat Marian Năstase.
Datorită rezultatelor pozitive înregistrate atât în 2017, cât și în 2018, ALRO a realizat investiții semnificative pentru a-și menține obiectivul strategic de a ajunge la o capacitate de producție de 120.000 de tone de aluminiu procesat, până în anul 2022.