Geometria, analiza matematică sau limbile străine sunt mai accesibile elevilor, atunci când sunt predate cu ajutorul tablelor interactive. Aceasta este concluzia la care au ajuns dascălii și elevii Colegiului „Ion Minulescu”. După dotarea laboratoarelor cu astfel de mijloace de predare, conducerea școlii a constatat că ele sunt necesare în toate sălile de clasă și a continuat achiziția lor, astfel încât tot mai mulți copii să se bucure de avantajele noilor tehnologii.
Cu asemenea instrumente în sălile de clasă, calitatea educație a crescut, explică directorul de la Minulescu. Iar asta se observă în primul rând prin creșterea gradului de promovabilitate la BAC, dar și prin rezultatele din ce în ce mai bune pe care elevii le obțin la clasă și la competițiile școlare. Pe tabla interactivă, chiar și problemele dificile de matematică devin mai ușor de predat, explică profesorii.
Iar pentru elevi, o lecție cu noile tehnologii devine mult mai interesantă decât atunci când profesorul scrie informațiile pe o tablă obișnuită.
Ministerul Educației vrea să obțină fonduri europene pentru a achiziționa table interactive în toate sălile de clasă.
Echipamente de acest fel se regăsesc și în alte școli din Slatina și din județ, însă nu sunt suficiente pentru ca toți copiii să beneficieze de avantajele predării într-o astfel de manieră interactivă.