ALRO continuă să își implementeze strategia de creștere a producției de aluminiu procesat cu valoare adăugată mare și foarte mare. Astfel, rezultatele financiare ale companiei indică o creștere a vânzărilor pentru acest segment, în primul trimestru din 2019.
„În primele trei luni ale anului 2019, Grupul ALRO a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri față de anul precedent, cu venituri mai mari generate în principal de segmentul de aluminiu procesat și cu venituri constante din segmentul de aluminiu primar. Aceasta este în concordanță cu strategia noastră de creștere în volumul total al producției realizate și al livrărilor, a ponderii produselor cu valoare adăugată mare și foarte mare pentru industrii mai sofisticate, cum ar fi industria aerospațială și industria auto", a declarat Marian NĂSTASE, președintele Consiliului de Administrație al ALRO.
Ponderea produselor cu valoare adăugată mare și a produselor cu valoare adăugată foarte mare a crescut și a atins 51% din veniturile totale ale Grupului în trimestrul I din 2019, față de 49% în primul trimestru din 2018.
Piața internațională a aluminiului a rămas însă fragilă și a raportat prețuri scăzute, conform cotațiilor de la Bursa Metalelor din Londra. Grupul ALRO a continuat să se concentreze asupra creșterii producției și a vânzărilor de produse procesate din aluminiu, pentru a răspunde mai bine cererii de pe piață și a raportat livrări mai mari de produse procesate, compensând parțial scăderea prețului aluminiului la bursă.